Sunday 5 February 2012

dunia hostel

Assalamualaikum,
as yall know aku skrg sch SMT seberang perai. dan aku mmg stay hostel.
sape kata dunia hostel xbest ? bagi aku AWESOME gila.
ade kawankawan yang boleh bt aku happy. jauh dri stress kat rumah. HAHA sllu aku jdi mangsa keadaan. skrg adik pulak kena. lalala XD aku dh chow dri masalah tu.
bykla peraturan kena ikut tapi peraturan dia xannoying mcm convent.
just roll call untuk solat maghrib kena pakay baju kurung and kena pakai seluar kat dlm. then tudung kena berjahit. not bad aite ? tapi yang bad things kat sana. kawankawan xreti nk fkir perasaan kite bila berckp. sound orang suka hati tok nenek mak tri dia je ==' segelintir jela cmni. prob dgn member cemni mmg normal la kan. kdg2 aku ignore je org cengini. semua orang sakit hati kalau prngai cm ni kan. so aku dorm e4 katil nombr 5. aku duk katil tingkat atas. bawah kipas lagi hewhewhew :3 dlm dorm aku ade 12 , 2 katil kosong. so aku kawan dgn fatin , leen , eifa , piqa , siti, sal , nasuha , mazs , sal , nurbahiyah , nad and aiman. diorang pnggl aku adik sbb aku plg kecik. kalau aku sedih, sakit hati ke , prob ke aku cite kat fatin, leen and siti. kiteorg lepak kat court then luah perasaan. eifa kdg2 je la. aku dgn dia ade hobi yang sama. suke tengok orang and minat org :) minat tgok muka je sebenonye. best tau tengok org. then tercari cari orang tu , tiap2 hari bt cmtu dh mcm benda yang wajib aku bt. kalau x tak sah :DD hee.
so aku ambik aliran KEJURUTERAAN AWAM or dlm english CIVIL ENGINEERING.
aku ikut jejak ayah aku ^^ aku kelas 4 KA 1. aku jadi penolong ketua kelas. yeahh sgt busy tau jd penolong ni. mcm2 bnda kena buat :) pagi2 dh kena pergi bilik gru , balik pn sama. kesian kawan2 aku kena tunggu aku hnr rekod ape semua. sungguh meletihkan kot. tapi tu tanggungjawab aku. so aku buat jela :) kelas aku happening je. kejap je malu2 ni , tgok2 dh riuh mcm apa lagi. haha XD dlm kelas aku duduk depan skly. dlm kelas aku suka tdoq. tapi xbrmkna aku xfokus plajaran. aku sllu trtdoq pn sbb ckgu yg ajar subj tu bosann. heee :D budak2 laki dlm kelas aku baik :) suka menolong aku terutama subj maths mod and add maths. aku tabik budak laki dri pmpuan. pmpuan kedekut ilmu skit. sbb tu aku suka kawan dgn bdk laki dri pmpuan. bdak laki xmemilih kawan. diorg pnggl saya pendek :( tsk tsk. hahaha XD
next , aku kelab PROSTAR. xtahu prostar tu ape ? search la internet kay. and permainan bola baling. me as ajk for form 4. unit uniform KRS mybe.
so ni aktiviti aku setiap hari
5.00 am : bangun pagi , mandi and siap
6.00 am : solat subuh scara berjemaah
7.00 am : breakfast and pergi sekolah
2.30 pm : balik sekolah and makan tngahri
3.30 pm : hari jabatan @ kelas tmbhan. kalau hari rabu ade koko
4.30 smthing : training untuk sape yang masuk tournament
6.00 pm : makan malam and roll call
7.00 pm : solat maghrib
8.15 pm - 10.15 : kelas tusyen
10.30 pm : supper
12.00 pm : ttup lampu and tdur.
pack kan ? sabtu ni aku ade merentas desa lagi. next week ade training olahraga and hoki. betapa sibuknye aku nnt :> heee. byk benda jadi kat hostel. air takde la. nsib aku smpat mndi. mne boleh xmndi wey p sekolah. haha XD pastu satu hri tu stu dorm form 4 lambt bangun. taktau lah knp. letih sgt kot. time diorg bg announcement bru sedaq. sedaq plak serentak. bangun katil pn serentak. lawak gila XD kami xbole tak p solat subuh nnt kena rotan. depa ambik nama sape yang tak p. so mmg kelam kabut ahh mandi xnk trtinggal solat subuh. naya ja kena rotan ><"
and thats all. byk betul aku taip. byebye