Sunday 17 June 2012

apabila e4 sudah menggila depan kamera

bff :) adeq gemukk , wee
 Assalamualaikum :) yeahh smlm hri sbtu kan. 16.6.2012 :) bak kata seseorg hari bersejarah. bagi aku 
bersejarah langsung T.T yeahh smlm HARI ADAB belajar ke pelajar entah. aku xnk ambik tau pn. haha XD
mak ayah kena jumpa semua cikgu. k result waa teruk, teruk seteruk teruknyee. SAYA SEORANG YANG PEMALAS. SAYA SUKA TIDUR :) sbb tu result PPT , 5 GAGAL ! L.I.M.A. !!! haha langsung aku xbangga wehh. memalukan. mcm org xpernh belaja langsung.
say peacee ^^

hahaha xD ctiey comel :D 

iloveyouu e4 <3 friendship never ends. thnx sbb sentiasa sygkn adik korg ny. and sllu jage adeq k :D

e4 the best :)

kakak besar :D hihi gmbr ini telah menipu anda  :) haha adeq tak setinggi tu. hewhewhew saya budak pendek !

hai kakak maness :D pewittt ! ngorat boleh ? haha *adeq tengah mengorat 4 org budak e4 :) bunga kecik cenonet jehh. hehe kegilaan melanda