Saturday 13 July 2013

suka suki

merentas desa peringkat sekolah 2013. mampu dpt no 12 je.
sbb aku mmg xboleh long distance. cpt pnat. cuma masa ni je aku aim mmg aku nk medal thn ny.
dripd skolah , sblm lari pn dok kt depan skli. pastu joging dripd skola berehat jap minum air pstu joging smpi sekolah permai indah bru brht jp. kalau x joging non stop. bila stopp aku cpt pnat.
faten dpt no 4 and sal dpt no 9. funny dpt no 10 :) nad no 13 , eyfa no 14. angah no 15. smpi 15 je yang menang :)
ad lah jgk wakil rumah hijau 2 orang.
rumah sukan sllu klah tuu ==' haha

sya yg sblh teacher tu. sy penolong pd thun lpas :) thun ni KD saja.


5ka3 2013. dh la time ni tngkp gmbr mata aku bengkak sblh mcm kna tumbuk. charlie punya psl la =='

atlet kee? ahaha hri sukan tahun lpas :)  with pqah.
thn lpas masuk 800, 4x400 and 100. tapi smua xmnang. 800 and 100 mmpu dpt no.4 jeee. hmm
stamina xde lahhh. dh la lari non stop weyhh.  lpas 800 trus 4x400.

setelah penat ber5s di kelas. yee sy pic untk kelas :) huhu
teacher plg sporting ! time ni tgah sembang dgn teacher psl mcm2. dy cte mcm2 psl dri dy, family smua.
the best day ^^