Sunday 16 December 2012

colours of life


ASSALAMUALAIKUM w.b.t :) 

okay harini nk tulis pasal biasiswa :D aku dpt biasiswa wehh. syukur sgt. masa form 1 dulu ade dpt jugak tapi sbb aku trlupa hntr borang so xdelah kan. tapi allhamdulillah kat skola baru sekali lagi aku dpt. tapi banyak orang mempersoalkan benda tu ? kenapa riza dapat ? ayah dia bukan kontraktor ke and blablabla. ayah aku pesara jkr. mmg keje kontraktor. tapi serius aku ckp tender susah nak dpt. klau kau dpt grab kire betuah tahu. duit biasiswa tu aku simpan untk keperluan belajar :') and same goes mase sblm cuti untk raye. ade majlis bg duit raya ape semua. aku dapat duit raya untk anak yatim. aku xbagi nama pun sbb aku just takde mak. yang takde ayah je setahu aku yg ank yatim. tapi ttbe aku dapat >,< agak terkejut pun ade. haha segan pun ade. tu ertinya rezeki aku kat tempat orang agaknya. walaupun banyak sangat benda buruk yang aku lalui kat sana. kena bashing and many more. tapi aku tetap kuat sbb ade kawankawan and wan. tapi ramai jugak orang mempersoalkan benda tu. kenapa aku dpt and blablabla. aku xmintak. benda tu allah yang bagi. so aku bersyukur ke hadrat ilahi. ayah aku SEORANG , SEORANG ! yang sara 5 orang anak. kau dpt bygkn x ? SORANG ! bukan dua. tapi dia mampu bagi yg secukupnya kat aku. jangan nilai orang dripd luaran je. okbyeeee