Saturday 8 December 2012

HOME SWEET HOME. sorry gmbr xpenuh. asal tah jd kecik -.-

assalamualaikum :) okay semalam balik taiping kejapp. ohh rindu glewsss <3 lamaa xbalik. lama xkemas rumah tu n bilik. lama xmop rumah. lalala rindu much kay. bila nak stay rumah ny balik ? huwaaa nak balik pleaseee :( ni rumahh banyak kenangan. nk rayaa ka rumah ni. rindu kt bilik pink aku. rndu kat katil aku. alahai sabar jelaaa :( ohmaigodddd semalam taiping and penang panassss sgt. xtahan akuuu >< kay semalam balik ambik bjubju aku yg mne boleh pkay lagi n my shawls. kalau nk bawak smua shawl aku banyak sgt. so bawak yg mne nk pkay je. sbb nnt aku bkn balik rumah sgt byk dok kat asrama je. thenthen jumpa balik sweater kesayangan aku. aku pkay since form 1. yelaa mahai oi *bkn nk berlagak k* aku beli kat kedai ACEWIN , jenama playerz pulak. n after that xpernah beli sweater dahh. haha XD 
then pegy kedai camera japp tnya pasal camera aku. ouhhh dslr xlme lg anniversary kte 1 tahun on 22.12.
haha abah beli mase aku habis pmrrrr. pmr dpt camera. SPM ? xnk pape. just nk our fmily prob settle. and and nk msuk U kat johor. kenapa johor ? sbb abah first2 keje kat situ. betapa susahnye abh dulu mse kt johor. nd aku xpernah pergi lagi johor. so nk tengok skit tempat dia. kalau ade rezeki nk pegi singapore :) *dahberangan* haha k setahunnnn jelagi then freeeedommm. then ambik lesen kereta. 
kdahdah. kalau tulisbnyk2mstiakuakanmerepkmcm2. byeee


#awkawak, awak kena faham kita still budak sekolah lagi. nak spm pulak mesti stress and busyy. harap faham. sy thu awak bkn budak sekolah dah. but tlong fhm sy k. sy syg awak hazwanhanifhassan <3