Sunday 2 December 2012

kem plkn bukit besar kulim

mse neh dok kt tpi kolam. main dgn ikannnn. 

assalamualaikum :) 
ehem ehem tajuk mcm aku dh pegy plkn je. haha mcm dah hbs asss pee emmm jeh XD
pdhal bru nk masuk form5. huhu
aku pergi kem daie muda hritu. kn sjak2 msuk asrama ni aku byk trlibat dgn usrah. winkwink berubah jd baik apslhnye. okay sape yang dpt plkn kt sini tempat dia ohsemmm tapi tapi line not available lah ye.
hritu pn gilaa frust sbb xde line >< ahh nseb stay sehari je. kalau x aku nk meraung kat situ.tapi en nak pergi tmpt penginapan untk yg plkn tu kena naik bukit. xlah tinggi mne. tapi bila daki mak aii , semput aku.
mcm2 lah aktiviti kat sane cmne nak berdakwah ape semua. and mase nk buat flying fox yg plg the besttt !
first time wehh. hihi aku pendek. so bila naik flying fox mmg xsmpai kaki aku ==' ergh. and mse mlm tu tdolmbt coz ade cramah smpi pkul 1. mau tau lahh aku tdo. dh la sblm tu exam l.k. crite dy aku tdo 3jam je sehari. mau tau lahh penat gilaaaa. 


# sebab ap aku ttbe tulis psl ny ? sbb my monkeys dpt plkn :( sobs sobs. dah la aku yg tlong check. mmg sebak ahh. aku try jugak chill even aku xly. dy dpt dkt kedah. awat jauh sgt. dh la selama ni dh cukup jauh, ny tmbh lagi jauh. hati prmpuan mana xrisau. tapi aku try jugak percayakn dia. aku kena cri kekuatan untk ap sje kemungkinan dlm mse yg akn dtg. aku xthu ap kan jd nnt dan aku tahu kekuatan aku smpai tahap mne. aku xkuat mana punn. dan aku hanya mampu tabahh :( aku just ikut pergerakan masa. xmampu nak kate ape. hritu kteorg gdoh teruk boleh dktakn setiap hri. sbb aku busy dgn tusyen then penat. then kena layan dia smpai lwat mlm. mne lahh aku tengking dy, lyn dy xelok kasar dgn dy. kesian dia kan ? tapi dia berlembut je dgn aku. plg aku terharu dia nyanyi untuk aku. airmata aku nk mengalir. hritu jumpa punn smesme pkay bju purple :) 

AKU RINDU DIA. THNX 4 EVERYTHING HAZWAN HANIF HASSAN <3

*E4 tahun depan aku sgt perlukan korangg. tolong aku bila aku lemah semngat. tolong aku bila aku xde kekuatan dri okay :) aku rindu hampa. aku rindu nak main kat dorm. aku rindu nak merempat kat ktil org. aku rndu nak kejut p-qah. aku rindu nk gelak2 dgn nasuha mse dh lewat malm pastu kena marah sbb bsing. haha XD aku rindu nak main air. aku rindu nak makan maggi reramai dengan hampa. aku rindu nak dengar pqah membebel n jerit. aku rindu nk dengar aiman nynyi dgn mp3 dia. aku rindu masz yg suka pnggl aku bsuk. semua jge aku kn wktu aku dmam. thnx :) waktu paper agama aku btuk then muntah, masz yg tlg urutkn. sbb time tu aku mmg skit sangat. and thnx kat eyfa jugak sbb byk backup adik , sbb dia bckup aku byk bnda yg dia kna. thnx korang sbb byk sedarkn adik.aku rndu nk blaja sesama. aku rindu nk pgy dm dgn hmpa. semua tunggu smpai semua dh hbs mkn bru gerak kan. rindu nak p solat subuh dgn hmpa.pastu sblm solat mest pejam mata sbb ngntok. rindu nak solat sebelah hmpa <3 mesti berebut tmpt sbb nk duk bawah kipas. hihi.  aku rindu time bersihkn tandas. kita sllu dpt tndas kan. then main air sabun. pastu basahkan orang. haha aku lah yg basahnyeee pun. last2 mandi truss. aku rindu nk outingg dgn hmpa. aku rindu nk gurau2 dgn hmpa.kita sllu mlm2 lapaq nasi kan. ahaha XD aku rindu nk jalan p skola dgn hmpa smua.   RINDUUUU weyh <3
sape kate dok asrama xbest ? just kna pndai pilih kawan. biaselahh mesti ad yg skit hti kn, gdo or else. tapi sbb tu la jdikn kte lebih matang. dan aku berterima kasih sbb dkt asrama aku dpt byk bnda. kat asrama kte ade kawan je. yang tlg kte, dgar luahan hti kita. aku msuk asrama sbb xnk menyusahkn abah. kalau aku skola convent, mmg abah penat punya. nk ambik aku ape smua. aku blik bkn tentu sgt. but its okay :) aku berjaya buktikn yang aku boleh berdikari. yang aku ny boleh buat keje sndri walaupn org sllu fkir aku xly bt pape. and aku dh bktikn ap yg korg fkir tu SALAH ! bkn aku xreti aku jst mlas nk showoff. aku thu anak korg smua reti bt keje, baik kan. aku biarkann je korg pijak kepala ayah aku. dan aku ingt smpai bilabila.

*and and aku takut bila makayah bf kita tak suka kita. *ttbe. sbnrnye aku ad trbce dkt org punya. and aku takut aku kena cmtu jugakkk. sbb aku seorang yg pendiam, tak reti nak smbang. susah nk snyum. first org tgk aku mst akn ckp aku sombong. tapi aku xsombong. just aku xreti nk berkomunikasi dgn org. sbb aku xde mak nak tlong ajarkn. aku tkthu. hmmm cmni niii :( 

kbye.