Saturday 22 June 2013

G7

riza noor syamimi bt asri. me as KD or ketua dorm .
G7 FAMILY. 


Pintu g7 yang tercabut. hahaha  ganas tak  kmi ? 







masa audit 5s hri rbu hritu. kemas je kan ? huhu plg tak suka bila 5s. sbb kd kena stay kat dorm mse org tu audit. bosan gila time tu ==' smpi trtdo we sbb bosan sgt. yg plg tak suka bila xmasuk kelas. haihh kalau hritu xde subject killer aku xksah. time tu jgk la ade addmath, kmia, awam bagai. haihh tertinggal byk tau =='  mentor dorm g7 iaitu cikgu jamnah and cikgu hajar. the best teacher ever. baik sangat :) hritu bg pavlova untuk kiteorg. kau ade ? 




husna's artwork. dia kreatif sgt :D she very addict to anime. sngt pndai melukis. sangat!
dia jugak merupakan library komik untuk kami :) byk gila komik kt loker dia dgn along. along pun very addict to komik. so bila stress gilagila kami akan pinjm komik dia. hewhewhew






katil middle bawah tu katil aku :D hewhew masz and sal akn dtg kt tmpat aku. the bring ramai2. ehehe ktil aku jugk sgt sesuai untuk tdur sbb glp. bt homework je mst trtdo ==' 


sudut hilangkan rindu aku :) bilaa rindu aku akan tgok gmbr. hilang skit rindu kat rumah and orang2 pnting bg aku. yang mne takde gmbr kat sini. sorry korang pun penting untk aku k :)  smaa rata cuma aku xletak kt sini. nmpk budak yang pkai baju bola tu ? thats nasrullah :) ex aku , kawan rapat aku. kami teman tapi mesra ^-^ dia tunggu aku dari tahun lepas. tapi maaf aku xlayak untuk hang. hati aku xterbukak. maaf hnya org tertentu je tahu sbb ape. kami agak rapat tahun ny. smpi orang ingt kami kapel. kami just rapat :D itu saja. dia jugak kapten bola smvsppp. dia bg gmbar , so aku lekat je. dh org bg kan :) ade sspe nak gmbr dy ? especially untk peminat dia. ahahaha mai dorm aku dan ambik. 



sorry hanya mmpu updte gmbar. taktau nak crita mcm mana. terlalu banyak :D tambahan pula , masa tidak mengizinkan aku untuk menulis bnyk benda. poyo jap. huhu