Sunday 15 September 2013

happy belated birthday dear LNH :)



Assalamualaikum :) heeee bru nk updte pasal bufday si tinggi sorang ni.
padahal bufday dia dh lepas , 12.8 haritu. dh tua dahh ha dia ni. boleh khwin dh hg luqman oi ? HAHA
and masa sangat sangat tidak mengizinkan aku untk updte.

first and foremost , aku xpernah cite pun pasal dia kan dlm ni. mengapa dan kenapa ?
hmm entah. aku xprnah expect pun aku akan kapel dgn dia, sebab aku dh anggap dia mcm kawan plg rpt aku and mcm abg sndri dh un. aku ambk thu psl dia pun sbb fkr member kan.
tak sangka boleh getback , tak pernah terfikir langsung ! serius !
and aku pn mmg nak single masa ptoz dgn ex aku tuh. sbb aku dh serik sangat2.
3 bulan aku tunggu dy pgy plkn dan apa yg aku dpt ? sia sia je. hbngn yang nak setahun tu hancur mcmtu !
siap hntr biskut homemade dri k.l tau untuk dia , post pgy plkn kat kuala nerang tu haa ! eee
idiot sgt sbb bt smua tu pdhl setia tak pun ! 
dan sbb tu lah dgn luqman ni aku xtunjuk sgt, biarlah apeape pun lps spm k :)

dh knpe plk msuk psl ex ? haha GO DIE la. k dah merepek plk.
hmm nk dijdikan crite en , ptg 11.8. kami jumpa. thennn tkepla.
lepas je kul 6 aku lngsung tak text dia. ahaha pastu aku boleh hntr mcj ckp nk ptoz ape semua.
cuak tak luqman ? HAHA XDD kesiann. melawak je sbnrnye. dh pkl 12 cmtu , wish ape smua brulah ok.
hikss.  petang tuu suruh luqman dtg rumah ambik hadiah. alololo bufday boy handsome ni.
terharu ye ? mengalir air mata ye ? meh sini meh nak lap air mata tu :") alololo.
pastu masa hri bufday dia tu , aku xdpt keluar. so kami keluar hari lain.
rempit p ts dgn tasnim smua :)
tengok cite percy jackson , couple seat. semua luqman byr okay. kena pksa makan dgn dia -,-
terasa mnyushkn dia sgtsgt.
pape pun thnks awak , sbb keluarkan duet awk untuk kte :) taktahu nak balas mcmne.
ILOVEYOU <3 antara kami biarlah kami je tahu :) mesra kami , ape semua k.
kami mcm kawan tapi ade 'special' skit dlm brkawan tu :) baru sweet kan ? dlm kasar tu ade lembutnya.
aku lebih suka mcmtu , xterlalu menunjuk sgt :)
luqman , kte tahu awk nmpk mcm kte tak syg awk kan ? awak salah tau.
RNSA ni bila dia dh syg , dia syg sgt2. cuma dia tak pandai nak tunjuk :)


and one more thing, cikgu mathmod kite pesan cmni ;
sepatutnya laki yang kena jaga kamu, suruh kamu solat, tutup aurat , study ape semua.
bukan perempuan yang kena jaga laki :) lbh kurg cmtu lah. heee