Sunday 15 September 2013

hari sukan + 10 ,000 langkah merdeka + study fr trial

saya rumah hijau :) rumah yang sentiasa last. hmm

tema tahun ni adalah green lantern , zikri jd maskot. walaupun xmenang , korg dh bt yg terbaik kan :D

4x400m. aku xlarat lari long distance ! dh la streching pun tak. 

100m dpt no 2 jee :) pecut aku boleh la. and mmg dh aim nak medal so kena dptkn jugak.


with my junior , amirul hanif. hanya kawan , hnya sbgai senior dan junior :)
tidak pernah lebih dripd itu. jujur aku ckp , dia je stu stunye junior aku baik , yg aku selesa brkawan.
dgn yg lain aku xbrpe sgt :D admit it , sblm ni kami mmg rpt. tapi aku ade sbb sndri knp aku jauhkan diri :)
mirul , maafkan akk ea ;') akk bkn tknak kwn dgn mirul , tapi ats sbb tertentu akk jauhkn dri.
pape pn akk happy dpt kenal mirul, rapat dgn mirul walaupun tak lama :')


study sej dgn rafei n farah dkt kantin. 

mata rabak.

atlet atlet g7 :) sal, masz, faten , eyfa , jieha and meeee.

bila dh stress study chemist , tngkp gmbr lah kejenyeeee.

torchlight yg byk berjasa kepadaku :D bape kli jatuh pn taktau lah. terkeluaq sgla bateri pun dia still elok lagi. 

enjoy the pic :D 











masuk dlm bola ni mmg hlgkn stress :)gelak gelak smpi skit perut. msuk dy rm3 jee.
aku dh la kecik , masuk2 dh kena tindih dgn zulaika and nad. perghhh terbaik.
amali jahat gila dok terbalikkan bola tuu , nak bngun mmg xly. penat gilaaaa >< smpaikan nad pijak tangan aku. sedappp ! ambik kau. ahahahaha



i will miss this <3 our memories together friends.